Важат за всички поръчки направени онлайн, през Facebook страницата, както и за поръчки, направени по телефона на посочените в сайта телефонни номера.
Клиентът приема без възражения настоящите общи условия за продажба от момента, в който завърши поръчката чрез бутона „Приемам Общите условия и потвърждавам поръчката”
Настоящите общи условия за продажба, както и потвърждението на поръчка представляват договорът между Булпартс БГ ООД и клиента за доставката на продукти на територията на България.
Договорът не може да бъде променян, освен ако Булпартс БГ ООД не потвърди съгласието си да го промени в писмен вид или по електронната поща.
Клиентът се уведомява, че всички продукти, предлагани за продажба на интернет сайта, са нови продукти, съответстващи на действащото европейско законодателство и на приложимите в Европа стандарти.
Като приема настоящите общи условия за продажба, Клиентът потвърждава:
• че е в състояние да взема решения или че
разполага с разрешението на упълномощеното лице, преди да се ангажира с
поръчка, подадена към Булпартс БГ ООД;
• че
се е запознал, освен с информацията, изложена в настоящите общи условия,
и с информацията за основните характеристики на продуктите, които
поръчва; тази информация се съдържа в техническите спецификации на
продуктите, представени на интернет сайта; в тази връзка Булпартс БГ ООД
уточнява, че снимките на продуктите, продавани на интернет сайта, са
възможно най-достоверните, но не може да гарантира точно съответствие с
предлаганите продукти; затова снимките са възпроизведени в интернет
сайта единствено с информативна цел и без ангажимент за Булпартс БГ
ООД.
Ако клиентът смята, че не е достатъчно компетентен, за да избере най-подходящите за неговия случай продукти, той има възможност да се свърже с Булпартс БГ ООД по електронна поща и/или по телефон, за да получи допълнителни сведения относно представените на интернет сайта продукти и/или, може да изпрати VIN-а на автомобила за справка. ( Къде се намира VIN-а? )
РЕГИСТРАЦИЯ
При регистрацията трябва да се въведе адреса,
който ще се използва за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон(и) за
връзка. Необходимо е да се избере и парола. С извършване на поръчка
клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за
електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е
запознат с настоящите „Общи условия” и ги приема.
С подаването на поръчката си клиентът дава
съгласието си Булпартс БГ ООД да съхранява, обработва и използва
събраните въз основа на поръчката данни за целите на нейната обработка.
Някои от тези данни могат да бъдат прехвърлени на дружества, които
участват при доставката на продуктите.
Клиентът дава съгласието си и разрешава Булпартс
БГ ООД да му изпраща търговски съобщения по електронната поща във връзка
с продуктите или услугите си.
Личните данни,
които Булпартс БГ ООД получава при регистрацията, ще бъдат използвани
единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение
на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин
и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с
поръчката. Булпартс БГ ООД гарантира, че въпросните данни няма да бъдат
предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели,
различни от гореописаните, освен в случаите предвидени в действащото
законодателство.
Потребителите, абонирани за
информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко
време. Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде
изтрит от базата данни на Булпартс БГ ООД, заедно с прилежащите към него
данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.
ПОРЪЧКА Клиентът може да направи
поръчка чрез интернет сайта или по телефона.
Поръчки се приемат от
сайта по всяко време, включително в почивните дни и в дните на
официалните празници. При финализиране на поръчката, клиентът има
възможност да види списък на продуктите, които купува, и техните цени,
имената си, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на
плащане. В случай на погрешно въведена или непълна информация
(по-специално адресът на получателя) може да възникнат грешки при
изпълнение на поръчката (по-специално доставката), за които Булпартс БГ ООД
не носи никаква отговорност. Задължение на клиента е да провери
точността на поръчаните продукти, поръчаните количества, както и мястото
на изпращане на поръчката.
Булпартс БГ ООД си запазва правото да откаже
изпълнението на всяка подадена от клиент поръчка при наличието на
законна причина, в съответствие с действащото законодателство.
Поръчка може по всяко
време да бъде анулирана от Булпартс БГ ООД в случай на:
• липса на наличност на
поръчани продукти и/или невъзможност да бъдат извършени услугите, за
които е подадена заявка;
• неплащане в
предвидения срок на цената на поръчката от страна на клиента;
• грешно посочен или непълен адрес за
доставка;
• липса на телефон за контакт с
клиента;
• невъзможност за свързване с
клиента на посочения от него телефон (няма връзка с номера, клиентът не
отговаря на обаждането)
• непредвидимо
закъснение при доставка или повредени доставки от превозвачитe.
При възникване на проблеми
с доставката по вина на Булпартс
БГ ООД всички
допълнителни разходи са за сметка на Булпартс БГ ООД. Във всички
останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за сметка на
клиента.
ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА
Клиентът има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на закупуването й. За целта връщаните продукри задължително трябва да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани, без да е нарушена целостта на опаковката , в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Продуктите трябва да отговарят задължително на вида, в който клиента ги е получил. На връщане не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
При връщане на закупена стока по желание на клиента, съгласно чл. 55.от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи за изпращането и застраховката са за сметка на клиента и не се възстановяват.
ВАЖНО: За артикули, които са монтирани и изпробвани на автомобили, не подлежат на връщане или замяна!
ЦЕНА Крайната цена на поръчката
се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са
в лева с включен ДДС (без включена доставка) и не подлежат на промяна от
момента на поръчване до момента на плащане.
Булпартс БГ ООД има правото да променя цените обявени в сайта без
предварително уведомяване на потребителите. При допуснати технически
грешки при публикуване на цените Булпартс БГ ООД има правото да откаже
поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя.
Булпартс БГ ООД се задължава да върне сумата, ако тя е била предварително
платена. Булпартс БГ ООД има правото да променя дневните ценови акции,
обявени в сайта без предварително уведомяване на потребителите.
ПЛАЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ И/ИЛИ УСЛУГИТЕ
Плащане при доставка (наложен платеж): При получаване на стоката клиентът плаща дължимата сума на куриера, или в брой в офиса ни в гр. София.
Поръчките с доставка за чужбина се заплащат предварително с дебитна/кредитна карта или по банков път на фирмената ни сметка. Булпартс БГ ООД няма достъп до данните за Вашата дебитна/кредитна карта.
ДОСТАВКА НА ПРОДУКТИТЕ ИЛИ
УСЛУГИТЕ
Цената на
доставката се заплаща отделно и не е включена в цената на продуктите в
сайта, освен ако изрично не е посочено, че стоката е с цена с включена
доставка. Доставките се извършват
само на територията на република България от куриерска фирма Еконт,
съгласно техните тарифи и условия.
Обявените от клиента данни в поръчката го
задължават по следния начин: в случай на грешка при изписване на данните
за контакт на получателя на доставката, Булпартс БГ ООД не носи отговорност
за евентуалната невъзможност да достави продуктите.
Промяна на адреса за
доставка, направена след плащане на поръчка, не се взема предвид при
доставката на продукти или услуги по тази поръчка. Клиентът обаче може,
на собствена отговорност, да поиска от превозвача да промени адреса за
доставка. В този случай Булпартс БГ ООД не носи отговорност за евентуални
грешки при доставката или загуба на пратката от превозвача.
Срока за доставка на Вашите артикули е 24 до 72 часа, след
направена поръчка (в отделни случаи и повече). Срокът е посочен
единствено с цел информация и ако не бъде спазен, това не представлява
основание за предявяване на претенции за обезщетение, намаление на
цената или анулиране на поръчката.
При направена поръчка за
няколко продукти или услуги, ако към датата на експедиране на поръчката
няма наличност на един или повече продукти, клиентът може да получи
доставка само на наличните към тази дата продукти.
В този случай Булпартс БГ ООД
възстановява на клиента цената на недоставените продукти и/или
услуги.
Рисковете,
свързани с продуктите, се прехвърлят при доставката им.
Доставката се извършва от
превозвач и се удостоверява с документ за получаване в хартиен или
електронен вид, подписан от клиента или упълномощено от него
лице.
В случай на
повреда при транспорт, несъответствие на доставените продукти и/или
услуги с поръчката или грешка на клиента в поръчката, съобщена
предварително на Булпартс БГ
ООД, получателят трябва много точно да заяви
своите възражения при доставката, директно върху
товарителницата
във
връзка с това, задължение на клиента е да провери съдържанието на
доставката, както и съответствието и състоянието на продуктите в момента
на доставката.
Тази
проверка се счита за извършена в момента, в който клиентът или
упълномощено от него лице подпише товарителницата, представена от
превозвача.
Ако е
заявил възражения, Клиентът задължително трябва да откаже доставката и
да изиска от превозвача незабавното вземане на продуктите, след като
предварително се е уверил, че са спазени условията за връщане на
продуктите.
На по-късен етап могат да се
приемат само рекламации за съществени несъответствия на доставените
продукти, подадени при условията за рекламация или съгласно законовата
гаранция за скрити дефекти.
Отказът в момента на доставката на поръчаните
продукти от клиент може да се разглежда като злоупотреба, ако клиентът
не може да докаже, че посочените в талона за доставка нередности
действително са налице.
Ако Булпартс БГ ООД установи, че нередностите
наистина съществуват, поръчката на клиента ще бъде анулирана и
обработена в съответствие с посочените условия за връщане на стока
по-горе; при това трябва да се уточни, че никакви разходи за връщане
няма да бъдат дължими от клиента за незабавното вземане на продуктите от
превозвача.
Рекламация
Ако има съществено несъответствие между доставените продукти и поръчката (сгрешен каталожен номер), клиентът, който не е посочил възражения върху талона за доставка, трябва да отнесе своята рекламация до Булпартс БГ ООД, в противен случай тя ще бъде обявена за недействителна. Това трябва да стане по електронна поща чрез личния му профил в сайта или по телефон, най-късно 14 (четиринадесет) работни дни след доставката, като се уточни:
• номерът на поръчката;
• каталожните номера и количествата на поръчаните продукти;
• каталожните номера на получените продукти ;
• точната причина за рекламацията;
Ако Булпартс БГ ООД установи действително съществено несъответствие, поръчката на Клиента ще бъде анулирана и ще бъде обработена в съответствие с посочените условия за това.
ПРАВО НА КЛИЕНТА ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ
Законово право на отказ от покупка в съответствие с действащото законодателство, ако клиентът е потребител непрофесионалист и не е удовлетворен от някой от закупените продукти или услуги, той може да върне продуктите, респективно да анулира съответната поръчка за услуги, като се свърже с Булпартс БГ ООД, в законовоустановения 14 дневен срок.
При спазване на споменатия 14 дневен срок възстановяването на сумата на клиента ще се извърши в срок от тридесет дни, считано от датата на доставка на продуктите или сключването на съответната поръчка за услуги.
Възможно е от възстановената сума за продуктите да бъдат удържани транспортните разходи за връщането.
Във всички случаи възстановяването на сумата за поръчаните, доставени и след това върнати продукти ще се извърши само при условие, че след преглед на върнатите продукти от страна на Булпартс БГ ООД бъде установено, че те са с ненарушена цялост и в добро състояние (без да са използвани и без следи от монтаж), че оригиналната търговска опаковка е ненарушена, не е облепвана с тиксо и лепенки на куриера.
Връщане на доставени продукти поради съществено несъответствие
В случай на съществено несъответствие между доставените и поръчаните продукти и/или услуги клиентът, след като е отправил рекламацията си към Булпартс БГ ООД при условията, посочени в раздел Рекламация, може да ги върне на Булпартс БГ ООД, ако е получил разрешение при условията, предвидени в споменатия раздел.
Ако клиентът има валидни основания за рекламация, не се дължат разходи за връщането на продуктите.
Връщане на продуктите в случай на грешка в поръчката на Клиента
В случай на грешка в поръчката му (каталожен номер, предназначение, марка, количество, адреси), клиентът трябва да се свърже с Булпартс БГ ООД по електронна поща най-късно до един час след приемане от негова страна на потвърждението на поръчката си, за да поиска незабавното й анулиране. Анулирането на поръчката ще доведе, в зависимост от случая, до последствията, предвидени в раздел отказ от поръчка, като се има предвид следното:
1. В случай че пратката за изпращането на поръчаните продукти е била вече подготвена или услугите са били извършени към момента на получаване от Булпартс БГ ООД на искането за анулиране от клиента, последният няма друга възможност, освен да откаже доставката на поръчаните продукти или услуги, като поиска от превозвача незабавното връщане на поръчката и напише върху талона за доставка „Отказано“, без да подписва талона.
2. Във всички случаи възстановяването на цената на поръчаните, доставени и след това върнати продукти ще се извърши само при условие. че върнатите продукти бъдат прегледани от Булпартс БГ ООД и бъде преценено, че са с ненарушена цялост и в добро състояние (без да са използвани и без следи от монтаж).
Под продукт се разбира както самият продукт, така и опаковката му. Опаковката в никакъв случай не трябва да бъде скъсана, замърсена, облепена с лепенки и тиксо или с надписи.
Ако артикулът бъде върнат с нарушена цялост и повреден, Булпартс БГ ООД си запазва правото да откаже възстановяване на сумата или да удържи част от продажната цена на продукта.
При невъзстановяване или удържане на част от сумата, клиентът ще получи обяснение чрез имейл или по телефона.
Условия за връщане на продуктите
Булпартс БГ ООД ще приеме върнатите продукти само ако клиентът спази следната процедура:
1. Да се свърже с Булпартс БГ ООД с имейл, чрез клиентския си профил в сайта или по телефона, за да уведоми за желанието си за връщане на продукта
2. Да постави продукта в оригиналната му опаковка, с ненарушена цялост и без повреди.
3. Оригиналната опаковка да се постави в защитна опаковка.
4. Да се свърже с Булпартс БГ ООД, за да заяви вземането на пратката.
5. Да предаде на куриера отделно пратката и отделно – талона за транспорт.
Спазването на тази процедура дава възможност да се гарантира, че продуктите ще пристигнат на правилното местоназначение в добро състояние и в най-кратък срок. Ако клиентът не спази тази процедура, е възможно върнатите продукти да не бъдат приети при получаването им.
Булпартс БГ ООД си запазва правото да отхвърли всеки продукт, който не е върнат в съответствие с гореописаните условия.
ГАРАНЦИЯ
Предлаганите от Bulparts.bg продукти са в съответствие с действащото европейско законодателство и приложимите в Европа стандарти.
Продаваните от Булпартс БГ ООД продукти могат да бъдат монтирани единствено на превозните средства или системите, препоръчвани от производителя на автомобила или на автомобилните части, като монтажът се извърши от компетентно лице и единствено на негова отговорност. Булпартс БГ ООД в никакъв случай не носи отговорност за последствията от неправилно монтиране или от използване на продукт, неподходящ за дадено превозно средство. Всички претенции към качеството на продуктите, продавани от Булпартс БГ ООД се свеждат до цената на продукта и напълно изключват цената на монтирането им в автомобила. Булпартс БГ ООД не поема разходите по монтаж и демонтаж на рекламираните продукти и поема отговорност изключително и само до размера на цената на закупения продукт.
Някои продукти се ползват от гаранция на производителя, която обикновено е една година. В случай на възникване на дефект на продукта през гаранционния период, ремонтите му се осигуряват от съответния производител.
Булпартс БГ ООД НЕ е официален представител на фирмите и производителите на тези продукти. Въпреки това всички стоки и продукти предлагани от Булпартс БГ ООД са НОВИ И ОРИГИНАЛНИ по произход, доставени и гарантирани от официални представители на съответните марки с гаранционни условия.
Клиентът се ползва също и от законовата гаранция за скрити дефекти. Само продукти с доказан скрит дефект подлежат на връщане на Булпартс БГ ООД по тази причина.
Клиентът, който декларира, че доставеният от Булпартс БГ ООД продукт има скрит дефект, трябва да представи и доказателство за това.
Необходимо е да съобщите номера на продукта, при който сте открили дефект или към който предявявате претенции. Също така е необходимо да предоставите описание на съответния дефект. За целта се попълва протокол от лицензиран автосервиз, в който е монтирана стоката. Стоката заедно с протокола и Касовия Бон се изпраща при производителя. В зависимост от вида на дефекта или повредата на продукта, обработката на претенцията е в срок до 30 работни дни (в отделни случаи може да отнеме и до 8 седмици). Производителя трябва да представи решение дали одобрява рекламацията и дали ще възстанови заплатената сума или ще извърши замяна на стоката с нова.
Гаранциите не покриват:
• подмяна на консумативи (крушки, пера, батерии, дискове, филтри, предпазители, пластини и др.);
• ненормална или неправомерна експлоатация на продуктите;
• повреди и последствия от тях при експлоатация, несъответстваща на предназначението на продукта (състезания и др.);
• повреди и последствия от тях, свързани с външни причини.
ОТГОВОРНОСТ
Bulparts.bg не носи отговорност в случай на загуба на приходи,
загуба на печалба, загуба на договори, разходи по монтаж и демонтаж на
продукти, разходи по ремонти, загуба на данни, както и за каквато и да е
друга щета, непряка или произтичаща от нея, дори ако е причинена по
негова вина (включително небрежност).
Пълната отговорност на Bulparts.bg е ограничена, без
оглед на основанието, до сумата, платена от клиента за съответните
продукти и/или услуги.
ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
Ако някоя от
разпоредбите на договора се окаже в противоречие с приложим закон или
наредба, тази разпоредба се счита за невалидна, без това да засяга
валидността на другите разпоредби на договора.
Всяко изменение на договора ще бъде предмет на
допълнително споразумение, сключено по взаимно съгласие на страните,
изразено в писмена форма.